Технічний паспорт на приватні або садові будинки: грамотне оформлення

26.05.2018

Техпаспорт на квартиру, будинки приватного або садового характеру є важливим документом, що дає інформацію про технічні параметри, характеристики споруди і її приблизну вартість. Саме тому вся інформація повинна вноситися в даний документ без помилок і будь-яких спотворень. Для цього можна скористатися спеціальним оформленням і заручитися підтримкою з боку фахівців, які обов'язково допоможуть вирішити це питання.

Є думка, пов'язане з тим, що реконструкція будинку може бути узаконена, якщо провести технічну інвентаризацію, але це не відповідає дійсності. Технічні паспорти створюються за вимогами замовників, в них повинні бути присутніми відомості, що підтверджують добре чи погане стан будинку. Так як цей документ не можна зарахувати до правовстановлюючих, то і його відсутність ніяк не позбавить власника споруди на право власності.

 

Навіщо потрібен цей документ?

Техпаспорт БТІ демонструє інформацію про конкретний приватному будинку. Якщо приводити аналогію, то документ можна порівнювати зі звичайним цивільним паспортом. Яка ж інформація конкретно знаходиться в технічному паспорті? Мова йде про:

 

Де видається техпаспорт?

Отримати вищеописаний документ можна як в спеціалізованих приватних підприємствах, співробітники яких в найкоротші терміни видають техпаспорт, так і самостійно, звертаючись до комунальних органи. Ще кілька років тому на державному рівні була дозволена видача та випуск технічних паспортів з приватною формою власності. Найважливіший фактор під час вибору компанії з видачі - наявність офіційних паперів і сертифікатів, що підтверджують право здійснювати свою діяльність.

 

Які документи знадобляться?

 

Як показує практика, процес, пов'язаний з виготовленням технічного паспорта на будинок, має кілька відмінностей з підготовкою технічного паспорта на квартиру як мінімум пакетом документів, які варто надати. Зібрати їх потрібно в достатній кількості. Пропонуємо ознайомитися з основними переліком. Як показує практика, для оформлення документа потрібні папери по типу:

Якщо ж документ планує отримувати не фізичні, а юридичні особи, то потрібно показати віддруковане на спеціальному бланку листа-заявку, а також свідоцтво, яке підтверджує факт реєстрації юридичної особи. Крім усього іншого, додатково потрібно надати папір з управління статистики та завірену в нотаріальній конторі довіреність, що підтверджує оформлення техпаспорта на приватний будинок.

 

Технічний паспорт та специфіка його терміну дії

 

Найчастіше процес, пов'язаний з оформленням техпаспорта, займає приблизно 14 днів. Варто зробити акцент на наступному факті: даний відрізок часу залежить від загальної площі приміщення. Перед тим як приступити до створення документа, фахівці уважно оглянуть не лише житловий будинок, але і всі будівлі, які пов'язані з ним.

Наприклад, якщо площа всіх об'єктів становитиме більше 1000 квадратних метрів, на документальне оформлення напевно знадобиться приблизно три тижні. Під час звернення до БТІ заявнику запропонують прискорити процес (за додаткові кошти). Іноді ж потрібно терміново отримати папір, тому є можливість оплати додаткового тарифу і документального отримання вже через пару днів.

Багато людей також цікавляться тим, як довго діє технічний паспорт. У законодавчій базі його термін дії ніяк не регламентується, тому прийнято вважати техпаспорт безстроковим.

 
Читайте також:
Єдина база звітів про оцінку: які зміни вводить новий Порядок?
25.06.2018
Нові правила роботи БТІ - українець платить двічі?
30.05.2018
Знайомство з оцінкою земель
23.05.2018
Експертна оцінка вартості нерухомості
20.05.2018
Оцінка обладнання для пекарні в Києві
29.07.2017
Експертної оцінки є оцінка квартири
29.07.2017