Реєстрація нерухомості

Реєстрація нерухомості

Державна реєстрація прав на нерухоме майно

Ви знайшли квартиру і встигли вже купити її, а як діяти далі? Наступний крок - узаконення Ваших прав. Це завершальний і головний етап у придбанні або в отриманні квартири, земельної ділянки і т. Д. Будь-яким іншим шляхом. Тільки після узаконення Ваших прав на квартиру Ви зможете вважатися повноправним власником майна і розпоряджатися ним згідно зі своїми бажаннями. Однак давайте Відмотаємо час трохи назад - дізнаємося, що ж таке реєстрація нерухомості?

Отже, майнові права необхідно узаконювати. Державі потрібно повідомити про будь-які перетвореннях, що стосуються майна - вона повиннабути в курсі припинень або появ прав на що-небудь. Держ. реєстрація проходить за єдиною структурою, за єдиними встановленими правилами. Головна вимога - реєстрація проводиться за територіальним розташуванням об'єкта, який потрібно узаконити. Все це зазначено в третій статті ЗУ «Про державну. реєстрацію ... ». Однак потрібно зазначити, що іноді трапляється так, що на території об'єкта є кілька пунктів (органів) держ. узаконення. Тоді Ви можете самостійно вибрати, в якому саме проводити дану процедуру.

Реєстрація нерухомості (Україна) - яка процедура і терміни?

Реєстрація прав на нерухомість має на увазі чітку послідовність дій, яких потрібно суворо дотримуватись під час проведення такої операції. Варто відзначити, що дана процедура є обов'язковою як для юр., так і для фіз. осіб. До того ж, переліки документів, що надаються у цих двох типів будуть разюче відрізнятися - це відбувається, в залежності, з якою ціллю особа набула дану нерухомість.

І якщо Ви все-таки вже купили нерухомість: квартиру, земельну ділянку або щось інше - неважливо, головне - розуміти і законно проводити наступний етап - етап узаконення. Це особлива, досить тривала процедура, яку умовно можна розділити на кілька кроків. Виконувати їх необхідно саме в зазначеному порядку.

Крок. 1. Перший, найбільш трудомісткий крок - збір документів. Майбутньому власнику потрібно точно розуміти, які папери потрібно підготувати, щоб реєстрація права на нерухомість пройшла швидше. Згідно із законодавством України, коли Ви не подасте хоча б один з необхідний папір, то це може стати законною підставою, щоб проігнорувати Вашу заяву, або навіть відправити Вам відмову в цьому питанні. Так що надання повного пакету - обов'язкова умова.

Отже, які документи потрібно підготувати? Перша обов'язкова позиція - заява. Вона повинно відповідати закону за своєю формою. Ми із задоволенням надамо Вам зразок такої заяви. До того ж, її можна знайти і у реєстраторів, і на сайтах Держреєстру і, безпосередньо, в самій будівлі юстиції. Заповнити можна самостійно або попросити реєстратора допомогти. Однак підпис ставити потрібно виключно в присутності представника реєстраційного органу. Тому, якщо Ви самостійно заповнили таку заяву вдома та підписали її, доведеться переробляти документ. Тільки при наявності правильно заповненої заяви, можлива реєстрація права на нерухоме майно.

Буває необхідність відправити папери поштою, тоді деякі з них, а саме - заяву та документ про угоду купівлі-продажу - необхідно завірити. А в поштовому відділенні - встановити тип письма: замовне, вміст описати, оголосити цінність і запросити про отримання повідомлення.

Крім того, потрібно підготувати і Ваші папери, що засвідчують особу. Найчастіше, це - паспорт. А для тих, хто не досяг шістнадцятирічного віку - свідоцтво про народження. Для іноземців також можлива реєстрація нерухомості в Україні. Тут знадобиться паспорт іноземця.

Наступною обов'язковою позицією в списку документів є номер облікової картки платника податків. Даний документ необхідно надати у вигляді копії.

До того ж, потрібно надати офіційні папери, які встановлюють легальне право на узаконення Вами даного майна. Їх тип не встановлено державою - це може бути договір купівлі-продажу, про дарування, про спадщину і багато інших документів - все залежить від ситуації, після якої Ви стаєте повноправним власником. Це повинен бути офіційно підтверджений документ. Зробити його таким можна, зареєструвавши його в БТІ і внісши в електронний реєстр БТІ.

Буде потрібен і документ про те, що певна подія, після якої папір, вказаний в пункті 4, придбала свою юридичну силу, дійсно відбулося. Це може бути акт прийому-передачі, розрахунок купівлі-продажу, смерть заповідача.

Квитанції про оплату за витяг з Держ. реєстру прав та про сплату адмін. збору, тех. паспорт майна - ті документи, які також обов'язково необхідно надати. Іноді можуть зажадати генеральну довіреність, якщо реєстрація проводиться довіреною особою власника, а не їм особисто.

Варто відзначити, що всі перераховані папери вимагають надання своїх Копій.

Як вже писалося вище, фізичні, юридичні особи мають свій додатковий пакет документів. При відсутності хоча б деяких паперів, реєстрація права власності на нерухоме майно буде неможлива. Так, фізична особа може обійтися оригіналом паспорта або свідоцтва про народження, доповнивши це все ідентифікаційним номером. А ось юридичній особі доведеться зібрати трохи більше документів. Вона повинна надати офіційні папери на свою організацію. Це Свідоцтво про держ. реєстрацію юр. особи, статут компанії, документ про повноваження заявника, рішення про здійснення купівлі-продажу нерухомості, довідка з ЄДРПОУ. Також необхідно надати і виписку з Єдиного Держ. Реєстру юр. і фіз. осіб, яка вважається законною лише один день - так що в разі потреби ми надамо Вам послугу видачі такої довідки прямо в день укладання угоди. Крім того, як і фіз. особі, юр. особі потрібно надати і паспорт, і ідентифікаційний номер (або його завірену копію). Обов'язково потрібно надати і печатку юр. особи.

Крок. 2. Отже, всі необхідні папери вже зібрані? Тоді можна переходити до наступного кроку - реєстрація права власності на нерухомість. Проводить її виключно відповідний орган і, звичайно ж, нотаріус. Останній отримує функції реєстратора і представляє Ваші інтереси. Наші юристи із задоволенням допоможуть Вам, щоб реєстрація нерухомості (Київ) для Вас пройшла максимально швидко.

Варто відзначити, нотаріус, згідно з чинним законодавством може надати виключно подвійну послугу - реєстрацію права власності на нерухомість, плюс допомогу в узаконенні купівлі або продажу об'єкта. Однак у нього немає повноважень для первинної реєстрації. Реєстраційна служба України в цьому питанні має великий спектр можливих дій, адже вона є органом держ. реєстрації прав.

Коли документи відповідним органом отримані, проходить сама процедура - реєстрація нерухомого майна. У разі, коли всі папери зібрані правильно - скрізь є необхідні підписи і пакет документів повний, то в найкоротші терміни Ви вже станете повноправним власником нерухомості. Це буде підтверджено витягом з Держ. Реєстру Прав, один примірник якого Ви отримаєте на руки.

Не більше п'яти робочих днів – згідно з чинним законодавством, може займати реєстрація права власності на нерухомість (Київ). Рахунок ведеться з моменту отримання органом реєстрації повного пакету документів, в тому числі і заяви. З цього випливає, що реєстрація, звичайно, пройде швидше, якщо цим питанням займатися особисто, а не відправляти всі папери поштою.

Реєстрація права власності (Київ) завжди проходить як треба?

У нашу компанію часто звертаються за допомогою в питаннях нерухомості, і найчастіше задають одне лише питання - в яких випадках в реєстрації майна можуть відмовити. Наша компанія намагається мінімізувати ризики відмови. Для цього Вас обслуговують тільки найбільш досвідчені співробітники.

Основною і мало не єдиною причиною відмови є не повний пакет документів, який надав заявник. Рідше - неправильно заповнена заява. До того ж, трапляється і таке, що орган реєстрації був неправильно вибраний, і об'єкт котрий треба узаконити розташований на території іншого органу. Буває заявник звертається занадто рано - коли ще не має прав на зазначений об'єкт (не виконав вимоги договору купівлі-продажу - наприклад, не сплатив покупку, або, людина, яка написала заповіт, не вмерла, тому спадок ще не вважається спадщиною). Причиною відмови може послужити і арешт нерухомості. 

Реєстрація прав власності на нерухомість в Україні - процедура досить проста, однак можлива вона лише з дотриманням законодавства. І головною вимогою є підготовка повного пакету документів. Наші співробітники можуть допомогти Вам в питанні збору всіх необхідних документів, офіційних паперів. До того ж, ми проконсультуємо Вас, на тему: як зробити так, щоб реєстрація права власності не затягнулася.

Варто розуміти - тільки висококваліфіковані юристи допоможуть Вам вирішити всі юридичні питання. Реєстрація нерухомості в Києві стане для Вас швидкою, радісною подією, якщо Ви звернетеся саме в нашу компанію. Адже нікому не хочеться постійно отримувати відписки і відмови! А ми гарантуємо Вам отримання цього документа з першого разу. Наші експерти є фахівцями своєї справи, до того ж з появою нових правил, законів і вимог, вони першими поспішають з ними ознайомитися! Так що можете бути впевнені, державна реєстрація нерухомого майна нашою компанією, дійсно буде проведена на вищому рівні. Знайте - співпраця з нашою компанією це не тільки швидке, якісне і надійне обслуговування, а й привітні співробітники, які беруться за кожну справу із задоволенням і радістю.

Реєстрація нерухомості
1200 грн.
від 1000 грн.
Строк: від 1 го дня
Результат:
Необхідні документи:
Замовити
Відгуки

Оцінка квартири для банка

Наиболее распространенной причиной обращения к специалистам по проведению экспертной оценки является оценка квартиры. Необходимость в такой оценке возникает чаще всего в случае смены собственника – продаже или покупке квартиры, когда стороны хотели бы точно оценить действительную стоимость объекта жилой недвижимости.

Наталья