Реєстрація ФОП

Реєстрація ФОП

Реєстрація ПП - що це і навіщо потрібно?

Щоб Ваше підприємство було легальним і всі його дії не суперечили закону, необхідно пройти процедуру під назвою реєстрація ФОП (фізична особа підприємець). Держава повинна офіційно визнати існування Вашого підприємства, щоб його діяльність була узаконена. Адже тільки так Ви зможете заручитися довірою клієнтів, партнерів і, врешті-решт, держави.

Оформлення СПД (Київ) створюється на базі особистої власності одного або кількох людей. Безпосередньо господарями підприємства можуть бути як юридичні, так і фізичні особи.

Товариство з обмеженою відповідальністю, а саме його створення, вважається однією з найбільш складних процедур в юридичному світі. Адже незважаючи ні на принадність пропозиції, ні на кількість щодня створюваних підприємств, в законі досі немає встановлених норм і законів, які можуть регулювати діяльність СПД (Київ). Звичайно, плюси в цьому є - таким чином перед власником підприємства - повна свобода в діях. Однак в той же час йому необхідно чітко знати інші закони України та у своїй діяльності спиратися на інші загальні норми - Цивільний і Господарський Кодекс. Хоча в цьому випадку і не виключено виникнення спірних питань в подальшому. І щоб ніяких проблем не виникало, у вирішенні подібних питань необхідно користуватися послугами тільки досвідчених юристів, їм і довірити реєстрацію підприємства.

Підприємницька діяльність в формі приватного підприємства має ряд переваг, які є дуже вигідними самому підприємцю. Отже, першою і головною перевагою є те, що закон чітко не регламентує розмір статутного капіталу. Це означає те, що даний параметр може бути будь-яким і Вам не доведеться шукати фінанси для своєї початкової діяльності - реєстрації. Статутний капітал формується з внесків учасників, їм же вони і відповідають в разі потреби. За всіма боргами, як перед клієнтами, так і перед державою (в разі несплати податків, внесків і т.д.), підприємець жертвує своїм майном. Це означає, що відповідальність по суті обмежена - це і є другою перевагою ведення і відкриття саме ФОП (Київ). Більш того - підприємство самостійно вибирає тип оподаткування. Це може бути, як загальна система оподаткування, так і єдиний податок. Четверта перевага формується з недоліка ПП - так як взаємовідносини учасників не регламентуються законом, все необхідне і важливе можна закріпити в самому статуті.

Підприємці, які обрали своєю системою оподаткування оплату єдиного податку, діляться на кілька підгруп. Тут необхідно правильно вибрати в яку групу Вам податися - так, щоб і діяти в рамках закону, і щоб не працювати собі в збиток.

- 1-а група: має на увазі фінансовий обіг, який не перевищує сто п'ятдесят тисяч гривень. Діяльність може бути виключно побутова - надання саме такого виду послуг може стати причиною для вибору саме 1-ї групи єдиного податку;

- 2-а група: поширюється на тих, хто не планує отримувати прибуток, що перевищує один мільйон гривень. Здавалося б - одна з кращих форм єдиного податку, проте і тут є підводні камені - вибравши другу групу Ви не зможете працювати з юридичними особами (надавати їм оплачувані послуги). Правда, це стосується і 1-ї групи;

- 3-тя група: присвоюється тим платникам, чий прибуток не перевищуватиме трьох мільйонів гривень на рік. Сюди потрапляють і ті підприємці, які мають намір надавати послуги юр. особам.

Вибираючи свою категорію і формуючи структуру свого підприємства, необхідно розуміти, що робота з населенням найчастіше має на увазі дві перші групи сплати єдиного податку.

Реєстрація СПД в Києві, і взагалі в Україні має на увазі деякі, так би мовити, «пільги». Якщо підприємці, що знаходяться в перших двох групах єдиного податку, не мають найманих працівників та змушені надавати свої послуги самостійно, то законодавство звільняє їх від сплати єдиного податку в деяких випадках. Так, щорічна відпустка (один місяць), хвороба (тридцять і більше днів) стають реальними і вагомими причинами для несплати єдиного податку.

До того ж тільки середні і великі підприємства зобов'язані здавати звітність в електронному вигляді. Тому вже після проходження процедури під назвою реєстрація ПП (Київ), Ви маєте право відмовити податківцям в їх незаконних вимогах подання електронної звітності.

Варто також розуміти, що є деякі правила і вимоги до фінансових обігів на підприємстві. Так, на початку діяльності, на етапі - відкриття ФОП потрібно створити підприємницький рахунок, щоб законно вести діяльність і давати можливість державі стежити за всіма надходженнями на підприємство. Рахунок обов'язково повинен починатися з цифр 2600. Якщо замість хоча б одного з чисел стоїть інше, такий рахунок використовувати в цілях підприємствах не можна - це заборонено законом.

Щоб перевести в готівку кошти, що надійшли на законно зареєстрований рахунок, потрібно або звернутися в касу банку, або скористатися чековою книжкою. Ще один варіант - перевести гроші на інший рахунок. Це може бути навіть картковий. Однак є обов'язкова вимога - цей рахунок повинен бути відкритий саме на фізичну особу. До того ж, під час переказу необхідно заповнити особливий рядок під назвою «призначення платежу». Тут необхідно вказати, звідки взялися ці гроші. Потрібно написати «дохід від підприємницької діяльності» і обов'язково вказати період, за діяльність якого і були переведені гроші.

Наші фахівці із задоволенням допоможуть Вам в питанні переведення грошей і переведенні в готівку коштів. Ми можемо допомогти Вам зробити так, щоб витрати за такими операціями були мінімальними.

Оформлення ФОП - як прописано в законі?

В конституційні права кожного громадянина входить і ведення ПП-діяльності. Єдине - підприємницька діяльність повинна бути законною. Саме про це свідчить 42 стаття Конституції нашої держави. А ось Цивільний Кодекс України ставить досить чіткі рамки і умови, яким повинен відповідати майбутній підприємець. Вісімнадцятирічна і більш доросла фіз. особа, яка має повну цивільну дієздатність. Тільки в такому випадку людина, громадянин України і може стати підприємцем. У разі задумки ведення такої діяльності, обов'язковою є державна реєстрація. Після цього людина і стає ФОП.

Однак варто розуміти, що, не дивлячись на обмеженість законодавчої бази, яка регламентує діяльність ПП, існує цілий перелік громадян, які не мають право суміщати кілька діяльностей. Закон не дає таке право чинним військовослужбовцям, працівникам МВС, прокуратури, судів та СБУ. Більш того, заборона поширюється і на звичайних громадян, якщо є рішення суду про заборону їм ведення певної діяльності.

Так як же правильно пройти процедуру під назвою реєстрація ФОП (Україна) і чому не вдасться це зробити самостійно?

Як вже писалося вище, законодавство України не регламентує діяльність ПП, так що реєстрація ФОП (Київ) вимагає керуватися виключно Цивільним і Господарським кодексом. Тому для встановлення чітких меж, кожному підприємству в обов'язковому порядку необхідно скласти свій статут. Надалі це стане основою, фундаментом і справжнім базисом ведення майбутнього бізнесу. Щоб не виникало спірних питань і недоліків за складанням статуту, потрібно звернутися тільки до висококваліфікованих фахівців. Тільки вони зможуть грамотно скласти цей документ. Наші експерти вже не перший рік займаються цими питаннями. І за весь час роботи ми встигли відточити майстерність в цьому питанні - так, щоб все виходило швидко, якісно і надійно. Максимально прозорі та зрозумілі формулювання, які потім не стануть причинами виникнення інших тлумачень - ось один з головних принципів нашої діяльності.

Варто звернути увагу на те, що засновників в приватному підприємстві може бути і два, і три, і десять. І ніколи невідомо, що може прийти в голову одному з них. Раптом, той, хто вніс найменшу частину в статутний капітал, вирішив вийти з господарювання підприємства. І тоді можуть виникнути питання щодо розподілу, так би мовити, «спільно напрацьованого майна». Тому наші юристи завжди допоможуть Вам зробити так, щоб кожен засновник отримав своє. Хоча, звичайно, в таких випадках і рекомендується створити ТОВ, а не відкривати ПП. Київ і взагалі вся Україна можуть з упевненістю радити саме нашу компанію, адже саме наші експерти зроблять все можливе для того, щоб перестрахувати Вас і Ваш бізнес від всяких ризиків і неприємностей.

Реєстрація ФОП в Києві - що потрібно для цієї операції і яка процедура оформлення?

Реєстрація ФОП (Київ) - процедура, яку неможливо провести в один момент. Однак зі сприянням клієнта все може пройти набагато швидше. Так, всю процедуру умовно можна розділити на кілька етапів, кожен з яких міцно пов'язаний з попереднім і наступним.

  1. Отже, для початку необхідно визначити тип майбутнього підприємства. Тут слід розуміти цілі бізнесу і типи послуг, що надаються. Наші юристи допоможуть грамотно визначити цей параметр - так, щоб Ви точно знали, що всі заявлені Вами послуги законні і реальні;
  2. Далі необхідно трохи пофантазувати і дати назву Вашому дітищу. До того ж, необхідно зареєструвати юридичну адресу - ту, куди буде приходити вся кореспонденція та де Вас зможуть знайти державні та інші органи;
  3. Третій етап - призначити директора, а точніше представити можливі кандидатури. Зазвичай на цьому моменті особливих проблем не виникає. Замовник з самого початку знає, кому віддати головну роль у веденні підприємства;
  4. Збір, підготовка і, нарешті, відправка всіх необхідних документів для державної реєстрації підприємства;
  5. П'ятий етап обов'язковий не для всіх, однак багато підприємств все-таки змушені проходити і цю процедуру. Вона називається «отримання ліцензії». Але, знову ж таки, це тільки для тих, чия діяльність вказана в ліцензійному законодавстві.

Якщо Вам необхідно відкрити СПД (Київ), Ви можете з упевненістю звертатися в нашу компанію за отриманням юридичної допомоги в цьому питанні. Адже тільки наші фахівці мають настільки великий досвід роботи, що відповідь на Ваше питання не займе багато часу. Ми гарантуємо швидке та якісне обслуговування і рішення Ваших юридичних проблем! Після закінчення роботи:

  • - Ваше ПП буде зареєстровано. Ви отримаєте виписку з реєстру;
  • - Ваше ПП буде дійсно законним. Всі повідомлення - про взяття на облік платника податків, та про взяття на облік в пенсійний фонд - Ви також отримаєте на руки;
  • - індивідуально розроблена печатка;
  • - Підприємницький рахунок;
  • - Свідоцтво платника єдиного податку;
  • - в податковій інспекції ми самостійно зареєструємо книгу обліку доходів, а Ви вже отримаєте готову.

А ми, в свою чергу, матимемо ще одних задоволених клієнтів! Пам'ятайте, відкрити ФОП (Київ) процедура досить нескладна, однак її краще довірити в руки реальним майстрам своєї справи! І тільки наші фахівці - допоможуть Вам швидко і якісно вирішити це питання!

Реєстрація ФОП
1000 грн.
від 800 грн.
Строк: від 1 го дня
Результат:
Необхідні документи:
Замовити
Відгуки

Як оформити спадщину? Експертна оцінка будинку та земельної ділянки для нотаріуса.